Eme blogon szó esik mindenről, amikről már nem illik vagy nem szabad beszélni, mert az értéktelen média nem ezeket terjeszti, hanem ezeket elhallgatva éppen ezeknek az ellenkezőjét! Ezt magas szintekről, megrendelésre teszik, ez nem összeesküvés elmélet!

 Azt talán már mindenki kezdi nagy nehezen észrevenni, hogy egy rendkívül torz, egészségtelen, söpredék társadalomban dekkolunk. Direkt nem mondom, hogy “élünk”, mert ez messzebb van az élettől, mint Makótú Jeruzsálem. Sok mindent tudna felhozni az ember, ha le akarná festeni, hogy mik az okai a beteges és söpredék társadalomnak....a bűncselekmények rendkívüli elszaporodása, na meg az, hogy a nőket mélységesen alacsony intelligencia szintre süllyesztették azzal, hogy a média meg a piramis tetején ülő patkányok elérték, hogy a nők olyanok akarjanak lenni, mint a média-görények. Olyanok akarnak lenni, mint pl. a lady kaka meg a többi médiában szereplő hulladék. Ez miféle intelligencia szintre utal? Nem csak olyanok akarnak lenni “szegény nők”, hanem muszáj is nekik, mert a mai társadalomban ez a kötelező trendi. A Férfiak teljes elsöprése és megalázása, de olyan szinten mintha valami baj lenne azzal, hogy valaki Férfinak született! Nem tudom, hogy a sok leszbikus feminista görénynek mi a baja a Férfiakkal! Meg azt sem értem, hogy ha ennyire betegesen gyűlölik a Férfiakat, akkor mi a faszért nem gyilkolták már meg a saját apjukat!? Kezdjék akkor apucival és ne mások életébe mocskoljanak bele! Szerencse, hogy Boldog házasságban élek, a Feleségem tisztel és szeret engem, én is szeretem és tisztelem Őt! Másokat meg nem irígylek! Főleg azokat a Férfi fajtársaimat nem, akik a mai korban akarnak maguknak egy boldog kapcsolatot kiépíteni, társat találni. Ha-ha-ha! Ez nem fog nekik összejönni, mert a mai nők azon kívűl, hogy undorítóak más “értéket” nem tudnak felmutatni. Akkor sem futnék egy mai gusztustalan romlott leszbikus analfabéta picsa után, ha havi fizetést kapnék érte! Félreértés ne essék; a feleségem nem valami öreg, elmaradott csajszi. 30 éves, én meg nem vagyok sokkal több nála. Tehát fiatal csajról van szó mégis normális, tisztelettudó, nem pedig egy feminista leszbikus görény! Érdekes, mi?! Ezt már el sem nagyon hinnék nekem....mert már nincsenek ilyen nők - ugye!? Na, ennyit a nőkről...és természetesen mindenki, aki őszinte és normálisan gondolkodik az elismerheti, hogy ezekben igazam van, sőt: nem csak ennyire súlyosan alacsony szintre süllyedtek a nők a nagy szabadságukban, hanem ennél is mélyebbre! Aki meg húzgálja a száját meg fúújjog, miközben ezeket olvassa, az húzzon innen és olvassa a média szennyet a neten, mert az én Blogomat nem fogja szeretni és képmutató is meg buta, ostoba, szerencsétlen, nyomorult... tehát jobb is, ha eltakarodik innen! Ja, azt mindenképpen hozzá kell tennem, hogy nagy tiszteletem a kivételnek!!! Mert tapasztalatból tudom, hogy vannak olyan Nők, akik Igazi Nők, ők egyáltalán nem ilyenek, mint akikről feljebb írtam! Ők nem utánozzák, nem követik a média görényeket, hanem Istenben hisznek, olvassák a Bibliát és az Urat, Jahve Elohim-ot tisztelik, nem pedig a lady kakát, aki egy halott lelkű torz analfabéta... Most leírtam azt a Nevet, hogy Jahve Elohim, de aki ezeket olvassa ne gondolja, hogy "jehova tanúja" vagyok, vagy valami ezekhez hasonló szektás idióta! Semmi közöm a szektákhoz, ha csak annyi nem, hogy általában hányingert kapok tőlük, főleg a magyarországi szektáktól! Ezzel nem a Magyarság ellen írtam, hanem az ott rohadó szektákról alkottam véleményt. Akinek ez is fáj és nem ért egyet, az gyorsan húzzon innen, olvasson lady kakát istenítő média-szennyet vagy amit csak akar!

Második Bejegyzés: 2014 Március 10