Eme blogon szó esik mindenről, amikről már nem illik vagy nem szabad beszélni, mert az értéktelen média nem ezeket terjeszti, hanem ezeket elhallgatva éppen ezeknek az ellenkezőjét! Ezt magas szintekről, megrendelésre teszik, ez nem összeesküvés elmélet!

 Ezek lettek volna a bevezetők. Leírni ezeket nem sok értelme volt, de mégis muszáj, mert ez a zéró világ eme dolgok körül forog, teljesen sötét hely ez a bolygó. És persze a darwin-majmok meg a többi baromságban hívők nem tudják elképzelni, hogy létezhet más valóság is... Én meg azt fogom itt leírni, hogy mi az Igazság! Újra megjegyezném, hogy nagyon csodálkozom azon, hogy az emberek mennyi mindenben képesek és akarnak hinni, hogy mekkora a fantáziájuk, szinte mindent el tudnak képzelni. Mindent! És még én vagyok a fanatikus, mert nem tudok hinni a görény-mesékben...hogy micsoda "szép dolog az öregedés, a betegségek és a pokol meg a halál". Ja, “pokol” ugye nincs, mert azt nehéz lenne elképzelni. Aha! A darwin mesékben sokkal nehezebb hinni, lehetetlen hinni benne...és mégis igaznak kell elfogadni, hiszen a mostani korszakban ezen a zéró bolygón ez a trendi - na meg ugye, ez a lady kakának így jó, tehát ebben kell hinni! Most gondoljunk bele, hogy szegény lady kaka, hogy megsértődne, ha mondjuk az egész földkerekség úgy döntene, hogy mostantól fogva mindenki engedelmeskedik az Atyának! Szegény sátánimádó lady kaka, hogy megsértődne...nahááát szegény! Mert akkor már nem körülötte, meg a hozzá hasonló agyhullák körül forogna a világ, hogy rohadjon meg mind a pokolban, meg is fognak hála Istennek! Ja, nekem ezt nem szabad ÍGY megmondanom, mert ez nem volt szép.... de nekik szabad nyílvánosan sátánt imádni meg erkölcstelenkedni, mert az szép! Azonban nekik beszólni tilos és nem szép! Hagyni kell, hogy az ilyen tetvek irányítsák a médiát és ezáltal a világot! Őket megállítani vagy véleményt alkotni róluk pedig nem szép! 

 Régebben látták az emberek a csillagok háborúja mesesorozatot, amikben szerepeltek a jedik, akkor és még ma is sokan elhiszik, hogy majd ők is irányítani tudják azt az erőt, ami a mesesorozatban volt. Ha nekik azt mondanám, hogy ez az egész csak mese, akkor nagyon megsértődnének. Ha a darwin seggét nyalóknak azt mondanám, hogy higgyék el, hogy az ő édesanyjuk nem egy majom volt, hanem egy ember, akkor ők is nagyon megsértődnének. Egy másik példa az ezoterikusok beteges világa...amennyi mindent azok el tudnak képzelni....na meg amikben hisznek. Végtelen fantázia! Lehet, hogy még fent van a youtube-on az a “dokumentum” film, amiben úgymond leleplezik a piramisok rejtett titkait....érdekes film, fantáziadús, tele van meseszerű ötletekkel, gondolatokkal, nagy fantáziára utaló képzelettel. És újra mondom: azt találom érdekesnek, hogy mindezeket egyesek teljesen természetesnek veszik, simán elhiszik, axiómának tartják. Úgy is lehetne fogalmazni, hogy nem okoz nekik semmi nehézséget vagy gondot, hogy a beteges maszlagot - amit szó szerint semmi nem támaszt alá, még a belé vetett hit sem - igaznak tartsák vagy elképzeljék. Tökéletesen maguk elé tudják képzelni amiket zagyválnak, jósolnak, horoszkópoznak meg összebabonáznak.... Sötétebbek, mint maga a sötét középkor volt. Mielőtt bárki, aki ezeket olvasgatja azt gondolná, hogy tele vagyok gyűlölettel és most fröcsögök, annak szólók, hogy téved. Nem vagyok tele gyűlölettel a torz jelenségekkel kapcsolatban. Már túl vagyok minden gyűlölködésen. Amiket leírok az csak a véleményem - ami eléggé súlyos, tudom! Bárki, aki nem teszi magát a divat kedvéért 10 éves hülyegyereknek az tudja, hogy igazam van. Nem számít a stílus és az előadás módja! 

 De ha te most lefogadod, hogy de-de én csak egy gyűlölködő ember vagyok, akkor elmondom, hogy én komolyan veszem azt, amit az első bejegyzésnél leírtam! És kifejezetten büszke vagyok arra, hogy undorodok ettől a világtól! Az Urat pedig szeretem, imádom és alárendelem magam Neki! Ki az Úr? Az a Személy, aki az egész világmindenséget létrehozta, megalkotta. Róla szól a Biblia. Ő a világ legcsodálatosabb, legfantasztikusabb, legdicsőségesebb Királya. Ő a tulajdonos! Minden az övé!  És ide fog jönni és fel fogja tenni azt a kérdést a hulladék társadalomnak, hogy mit kezdtek a földdel, amit rájuk bízott! 

Harmadik Bejegyzés: 2014 Március 11